Headlinez Home  

RSS Feeds`Programmatic audioreclame brak door in 2018´ (Emerce Nieuws)

 
 

22 februari 2019 06:47:09

 
`Programmatic audioreclame brak door in 2018´ (Emerce Nieuws)
 


Profielgericht digitaal adverteren met audio is in 2018 doorgebroken. Zuzanna Gierlinska van Spotify in Europa verwacht dat programmatic audio in 2019 standaard onderdeel wordt van de digitale reclamemix.


 
27 viewsCategorie: Multimedia > Marketing
 
Baidu verliest flink op videotak (Emerce Nieuws)
Digital food: Digitalisering verandert relaties en productontwikkeling (Emerce Nieuws)
 
 
blog comments powered by Disqus


Headlinez.nl
Het laatste nieuws verzameld op onderwerp, uit meer dan duizend nieuwsbronnen

Gebruikersnaam:
Wachtwoord:

Registreren | WW Ophalen

Zoek:

Marketing


Copyright © 2008 - 2024 Indigonet Services B.V.. Contact: Tim Hulsen. Lees hier onze privacyverklaring.
Andere websites van Indigonet Services B.V.: Vacatures News Science Tweets Nachrichten