-
-
-
-
-
-
-
-
-
- Marketing
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
De vier succesingrediënten van B2B-e-commerce (Emerce Nieuws) |
18 februari 2019 10:36:25 |
De vier succesingrediënten van B2B-e-commerce (Emerce Nieuws) |
Tweet Succesvolle B2B-e-commerce bestaat uit vier pijlers: effectieve klantsegmentatie, differentiatie, heldere doelstellingen en de juiste mensen, processen & technologie. Wie dit op orde heeft, behoort tot de top van de online verkopers, aldus Forrester. Veel van mijn B2B-relaties zien dit als het fundament van hun online groei. |
23 viewsCategorie: Multimedia > Marketing |
Puck Landewé (Accel Group): `Consument pikt gepolijste praatjes niet langer` (MarketingTribune Nieuws) Exploitanten seksbedrijven beginnen eigen advertentieplatform (Emerce Nieuws) |
blog comments powered by Disqus |