Headlinez Home  

RSS Feeds[groente oorlog] Albert Heijn verlaagt prijs hardlopers in agf (MarketingTribune Nieuws)

 
 

14 februari 2019 10:58:28

 
[groente oorlog] Albert Heijn verlaagt prijs hardlopers in agf (MarketingTribune Nieuws)
 


AH heeft een aantal `hardlopers` in agf (aardappels, groente en fruit, red.) in prijs verlaagd. Het lijkt erop dat de marktleider hiermee reageert op de Laagblijverscampagne van Plus. Eerder reageerden Dirk en Jumbo al op de groente-oorlog, waarbij de consument garen spint.


 
30 viewsCategorie: Multimedia > Marketing
 
Campagne Alzheimer Socks haalt vier ton op (MarketingTribune Nieuws)
Talpa Network wordt met Linda de Mol eigenaar van Mood for Magazines (Adformatie Nieuws)
 
 
blog comments powered by Disqus


Headlinez.nl
Het laatste nieuws verzameld op onderwerp, uit meer dan duizend nieuwsbronnen

Gebruikersnaam:
Wachtwoord:

Registreren | WW Ophalen

Zoek:

Marketing


Copyright © 2008 - 2024 Indigonet Services B.V.. Contact: Tim Hulsen. Lees hier onze privacyverklaring.
Andere websites van Indigonet Services B.V.: Vacatures News Science Tweets Nachrichten