-
-
-
-
-
-
-
-
-
- Marketing
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
[groente oorlog] Albert Heijn verlaagt prijs hardlopers in agf (MarketingTribune Nieuws) |
14 februari 2019 10:58:28 |
[groente oorlog] Albert Heijn verlaagt prijs hardlopers in agf (MarketingTribune Nieuws) |
Tweet AH heeft een aantal `hardlopers` in agf (aardappels, groente en fruit, red.) in prijs verlaagd. Het lijkt erop dat de marktleider hiermee reageert op de Laagblijverscampagne van Plus. Eerder reageerden Dirk en Jumbo al op de groente-oorlog, waarbij de consument garen spint. |
30 viewsCategorie: Multimedia > Marketing |
Campagne Alzheimer Socks haalt vier ton op (MarketingTribune Nieuws) Talpa Network wordt met Linda de Mol eigenaar van Mood for Magazines (Adformatie Nieuws) |
blog comments powered by Disqus |