-
-
-
-
-
-
-
-
-
- Marketing
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Stelling: Marketeers hebben geen oog voor 50plussers (MarketingTribune Nieuws) |
24 januari 2019 07:08:51 |
Stelling: Marketeers hebben geen oog voor 50plussers (MarketingTribune Nieuws) |
Tweet Senioren komen er maar bekaaid vanaf in de hedendaagse marketing. Alle marketinginzet lijkt gericht op jong, wild en avontuurlijk, terwijl we met zijn allen natuurlijk heel goed weten dat het meeste geld bij de babyboomers zit en niet bij de millennial. Zouden de marketeers hun strategie moeten wijzigen en meer oog moeten hebben voor de 50plusser? Wij legden de stelling voor aan de MEC-leden. |
26 viewsCategorie: Multimedia > Marketing |
Amazon test eigen bezorgrobot (Emerce Nieuws) Homeland seizoen 7 in februari te zien op Netflix (Dutch Cowboys) |
blog comments powered by Disqus |