Headlinez Home  

RSS Feeds[column] De opkomst van de personalisatie paradox (MarketingTribune Nieuws)

 
 

23 januari 2019 11:53:36

 
[column] De opkomst van de personalisatie paradox (MarketingTribune Nieuws)
 


Terwijl marketeers denken aan het inzetten van voice- en chatbots, het ontwikkelen van AI gedreven applicaties en website optimalisatie, zijn klanten voornamelijk bezig met het beschermen van hun gegevens.


 
32 viewsCategorie: Multimedia > Marketing
 
Marit van Egmond nieuwe `Brand President` en ceo Albert Heijn (MarketingTribune Nieuws)
E-commercesector gaat CO2-impact aanpakken (MarketingTribune Nieuws)
 
 
blog comments powered by Disqus


Headlinez.nl
Het laatste nieuws verzameld op onderwerp, uit meer dan duizend nieuwsbronnen

Gebruikersnaam:
Wachtwoord:

Registreren | WW Ophalen

Zoek:

Marketing


Copyright © 2008 - 2024 Indigonet Services B.V.. Contact: Tim Hulsen. Lees hier onze privacyverklaring.
Andere websites van Indigonet Services B.V.: Vacatures News Science Tweets Nachrichten