-
-
-
-
-
-
-
-
-
- Marketing
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Zo ga je van touchpoint-verbeteringen naar organisatiebrede customer experience optimalisatie (Emerce Nieuws) |
23 januari 2019 08:28:48 |
Zo ga je van touchpoint-verbeteringen naar organisatiebrede customer experience optimalisatie (Emerce Nieuws) |
Tweet Besef over het effect van de klantervaring op bedrijfsresultaten en concurrentiepositie begint goed door te dringen bij vele organisaties. Uit recent onderzoek van Forrester blijkt dat 84 procent van de organisaties customer experience hoger prioriteert dan twee jaar geleden, waarbij 76 procent van mening is dat het een hoge of zelfs kritische prioriteit heeft. Klantbeleving wordt als vitale capabiliteit gezien door marketing managers voor uitvoering van marketing strategieƫn. |
36 viewsCategorie: Multimedia > Marketing |
250.000 gebruikers voor app Too Good To Go (Emerce Nieuws) [interview] 6 vragen aan Vincent van Dijk, initiator van Hotelnacht (MarketingTribune Nieuws) |
blog comments powered by Disqus |