-
-
-
-
-
-
-
-
-
- Marketing
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Strategisch e-mailplan Kees Smit Tuinmeubelen verviervoudigt omzet (Emerce Nieuws) |
22 januari 2019 10:39:13 |
Strategisch e-mailplan Kees Smit Tuinmeubelen verviervoudigt omzet (Emerce Nieuws) |
Tweet Door een nieuwe strategie heeft Kees Smit Tuinmeubelen in krap twee jaar tijd de omzet uit e-mailmarketing zien verviervoudigen. Door eerst het zogenoemde ROPO-effect (Research Online, Purchase Offline) in kaart te brengen, is nu goed duidelijk hoe effectief de verschillende e-mailcampagnes zijn. En wat de nieuwe strategie doet voor de verkoop. |
41 viewsCategorie: Multimedia > Marketing |
Service update: Picnic bezorgt ook op zondag je boodschappen gratis thuis (Dutch Cowboys) Mindspace lanceert boetiekkantoor in Amsterdam (Emerce Nieuws) |
blog comments powered by Disqus |