Headlinez Home  

RSS FeedsIngrid Mesman en Dianne Potters (GoodDay): `Positieve impact vereist bewijskracht` (MarketingTribune Nieuws)

 
 

14 januari 2019 14:31:19

 
Ingrid Mesman en Dianne Potters (GoodDay): `Positieve impact vereist bewijskracht` (MarketingTribune Nieuws)
 


Het nieuwe jaar betekent vaak goede voornemens, dus waarom dan niet gewoon een nieuw bureau oprichten? GoodDay is het gezamenlijke bureau van Ingrid Mesman (ex-Kumpany) en Dianne Potters, in het verleden werkzaam voor onder meer Orange en Cap Gemini. `We werken alleen voor merken die waarde willen toevoegen aan hun rol in de wereld.´


 
29 viewsCategorie: Multimedia > Marketing
 
Meerderheid consumenten: liever geen chatbot (MarketingTribune Nieuws)
Wakker Dier is `klaar` met stuntzucht Albert Heijn (MarketingTribune Nieuws)
 
 
blog comments powered by Disqus


Headlinez.nl
Het laatste nieuws verzameld op onderwerp, uit meer dan duizend nieuwsbronnen

Gebruikersnaam:
Wachtwoord:

Registreren | WW Ophalen

Zoek:

Marketing


Copyright © 2008 - 2024 Indigonet Services B.V.. Contact: Tim Hulsen. Lees hier onze privacyverklaring.
Andere websites van Indigonet Services B.V.: Vacatures News Science Tweets Nachrichten