-
-
-
-
-
-
-
-
-
- Marketing
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Ingrid Mesman en Dianne Potters (GoodDay): `Positieve impact vereist bewijskracht` (MarketingTribune Nieuws) |
14 januari 2019 14:31:19 |
Ingrid Mesman en Dianne Potters (GoodDay): `Positieve impact vereist bewijskracht` (MarketingTribune Nieuws) |
Tweet Het nieuwe jaar betekent vaak goede voornemens, dus waarom dan niet gewoon een nieuw bureau oprichten? GoodDay is het gezamenlijke bureau van Ingrid Mesman (ex-Kumpany) en Dianne Potters, in het verleden werkzaam voor onder meer Orange en Cap Gemini. `We werken alleen voor merken die waarde willen toevoegen aan hun rol in de wereld.´ |
29 viewsCategorie: Multimedia > Marketing |
Meerderheid consumenten: liever geen chatbot (MarketingTribune Nieuws) Wakker Dier is `klaar` met stuntzucht Albert Heijn (MarketingTribune Nieuws) |
blog comments powered by Disqus |