Headlinez Home  

RSS FeedsMeerderheid consumenten: liever geen chatbot (MarketingTribune Nieuws)

 
 

14 januari 2019 14:31:19

 
Meerderheid consumenten: liever geen chatbot (MarketingTribune Nieuws)
 


Consumenten stellen hun vraag voor bedrijven het liefst aan een medewerker van vlees en bloed via telefoon, per e-mail of in face-to-face contact. Slechts een klein deel van de consumenten (4,8 procent) heeft een voorkeur voor een chatbot of virtuele assistent.


 
43 viewsCategorie: Multimedia > Marketing
 
[column]De minister als trekker van je event (MarketingTribune Nieuws)
Ingrid Mesman en Dianne Potters (GoodDay): `Positieve impact vereist bewijskracht` (MarketingTribune Nieuws)
 
 
blog comments powered by Disqus


Headlinez.nl
Het laatste nieuws verzameld op onderwerp, uit meer dan duizend nieuwsbronnen

Gebruikersnaam:
Wachtwoord:

Registreren | WW Ophalen

Zoek:

Marketing


Copyright © 2008 - 2024 Indigonet Services B.V.. Contact: Tim Hulsen. Lees hier onze privacyverklaring.
Andere websites van Indigonet Services B.V.: Vacatures News Science Tweets Nachrichten