Headlinez Home  

RSS FeedsMeerderheid consumenten: liever geen chatbot (MarketingTribune Nieuws)

 
 

14 januari 2019 14:31:19

 
Meerderheid consumenten: liever geen chatbot (MarketingTribune Nieuws)
 




Consumenten stellen hun vraag voor bedrijven het liefst aan een medewerker van vlees en bloed via telefoon, per e-mail of in face-to-face contact. Slechts een klein deel van de consumenten (4,8 procent) heeft een voorkeur voor een chatbot of virtuele assistent.


Bligg Del.icio.us Digg eKudos Facebook Google MSNReporter NuJij StumbleUpon Symbaloo Twitter
 
15 viewsCategorie: Multimedia > Marketing
 
[column]De minister als trekker van je event (MarketingTribune Nieuws)
Ingrid Mesman en Dianne Potters (GoodDay): `Positieve impact vereist bewijskracht` (MarketingTribune Nieuws)
 
 
blog comments powered by Disqus


Headlinez.nl
Het laatste nieuws verzameld op onderwerp, uit meer dan duizend nieuwsbronnen

Gebruikersnaam:
Wachtwoord:

Registreren | WW Ophalen

Zoek:

Marketing

Gebruik deze knoppen om ons te bookmarken:
Bligg Del.icio.us Digg eKudos Facebook Google MSNReporter NuJij StumbleUpon Symbaloo Twitter


Valid HTML 4.01 Transitional
Copyright © 2008 - 2019 Indigonet Services B.V.. Contact: Tim Hulsen. Lees hier onze privacyverklaring.
Andere websites van Indigonet Services B.V.: Vacatures News Science Tweets Travel Photos Nachrichten Indigonet Finances Leer Mandarijn