-
-
-
-
-
-
-
-
-
- Marketing
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
[column] Foodtrends 2019: anticipeer op rampfruit, guilty pleasures, groepsdruk & wild (MarketingTribune Nieuws) |
17 december 2018 10:55:29 |
[column] Foodtrends 2019: anticipeer op rampfruit, guilty pleasures, groepsdruk & wild (MarketingTribune Nieuws) |
Tweet In de bekende jaarrubriek Jongereniconen (editie 2019) van MarketingTribune, die morgen bij print-abonnees op de mat valt, is een vaste en betrouwbare voorspelster MT-columnist Anneke Ammerlaan, foodmarketingstrateeg Ammerlaan & Mosch Vision on Food. Als service ook aan onze digitale volgers, hierbij de XL-versie van de vier grote foodtrends die zij in 2019 voorziet. |
36 viewsCategorie: Multimedia > Marketing |
Viral van de week: Hoeveel tijd besteden we aan elkaar? (Adformatie Nieuws) Bewoners Amsta leven op dankzij Spotify playlists (MarketingTribune Nieuws) |
blog comments powered by Disqus |