-
-
-
-
-
-
-
-
-
- Marketing
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
GDPR-expert Richard van Schaik: ‘De Nederlandse toezichthouder lijkt een capaciteitsprobleem te hebben’ (Emerce Nieuws) |
13 december 2018 16:02:36 |
GDPR-expert Richard van Schaik: ‘De Nederlandse toezichthouder lijkt een capaciteitsprobleem te hebben’ (Emerce Nieuws) |
Tweet Op 25 mei 2018 werd de Algemene verordening gegevensbescherming ingevoerd. Vooral bekend als AVG of GDPR. Hoe is de invoering gegaan en wat is na een half jaar de status ervan? Ronnie Overgoor gaat in gesprek met specialist Richard van Schaik van DLA Piper over de impact van GDPR op het media- en reclamevak. |
31 viewsCategorie: Multimedia > Marketing |
Oud-reclameman Willem van der Mee overleden (MarketingTribune Nieuws) Wél Honig, níet Unox. Hoe solide is de Nederlandse merken top 30 van BrandZ? (Adformatie Nieuws) |
blog comments powered by Disqus |