-
-
-
-
-
-
-
-
-
- Marketing
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Eurobest 2018: Nederland valt 13 keer in de prijzen (MarketingTribune Nieuws) |
12 december 2018 11:02:14 |
Eurobest 2018: Nederland valt 13 keer in de prijzen (MarketingTribune Nieuws) |
Tweet De Europese reclameprijs Eurobest heeft de gouden, zilveren en bronzen winnaars voor dit jaar bekend gemaakt. N=5, Wieden & Kennedy Amsterdam, Cheil Worldwide, Sizzer Amsterdam, Starcom en Mindshare vielen voor Nederland (in totaal 13 keer) in de prijzen. |
30 viewsCategorie: Multimedia > Marketing |
Roorda, Rijksoverheid en Donnie lanceren Knalplanga (MarketingTribune Nieuws) Waarom concurreren reclamebureaus op hun zwakste en meest ongeloofwaardige eigenschap? (Adformatie Nieuws) |
blog comments powered by Disqus |