-
-
-
-
-
-
-
-
-
- Marketing
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Hoe Albert Heijn, Hunkemöller en Beerwulf de relatie met hun klanten versterken (Emerce Nieuws) |
10 december 2018 11:58:05 |
Hoe Albert Heijn, Hunkemöller en Beerwulf de relatie met hun klanten versterken (Emerce Nieuws) |
Tweet Emoties zorgen voor stickiness. Dit betekent dat je voor engagement verder moet gaan dan alleen het stimuleren of belonen van transacties. Hiervoor dien je inzicht te hebben in de doelgroepen met wie je de relatie wilt versterken. Je moet begrijpen welke behoeften ze hebben, welke vragen ze hebben en hoe je als bedrijf hen kunt helpen of blij maken. Hoe hebben Albert Heijn, Hunkemöller en Beerwulf de relatie met hun klanten succesvol versterkt? |
40 viewsCategorie: Multimedia > Marketing |
Shorts for Brands: korte speelfilms voor merken (MarketingTribune Nieuws) Waarom ook TomTom een digitale transformatie nodig heeft (Dutch Cowboys) |
blog comments powered by Disqus |