-
-
-
-
-
- Gelderland
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
De politie kan leren van klachten, ook van die op sociale media (Blik op Nieuws Gelderland) |
6 december 2018 14:04:18 |
De politie kan leren van klachten, ook van die op sociale media (Blik op Nieuws Gelderland) |
Tweet De sociale media zijn een rijke bron voor het vinden van klachten over de politie en ook het directe contact tussen burgers en agenten is een belangrijk kanaal om het ongenoegen van burgers te peilen. Daarnaast beschikken organisaties die bemiddelen bij conflicten over een rijke schat aan informatie over wat leeft onder burgers. De politie kan deze drie kanalen systematisch gebruiken als zij meer vormen van ongenoegen van burgers wil waarnemen en tot leermomenten wil omzetten. Dat is de conclusie van Gabriele Jacobs van de Erasmus Universiteit en haar onderzoeksteam op basis van een onderzoek in opdracht van Politie & Wetenschap. |
39 viewsCategorie: Algemeen > Binnenland > Gelderland |
700 jaar stadsrechten Culemborg: spelregels van de stad binnen de grachten (De Gelderlander Rivierenland) Deze mensen stralen als ze vertellen over Dickens in Duiven (De Gelderlander Liemers) |
blog comments powered by Disqus |