Headlinez Home  

RSS FeedsDe politie kan leren van klachten, ook van die op sociale media (Blik op Nieuws Digitaal)

 
 

6 december 2018 13:35:49

 
De politie kan leren van klachten, ook van die op sociale media (Blik op Nieuws Digitaal)
 




De sociale media zijn een rijke bron voor het vinden van klachten over de politie en ook het directe contact tussen burgers en agenten is een belangrijk kanaal om het ongenoegen van burgers te peilen. Daarnaast beschikken organisaties die bemiddelen bij conflicten over een rijke schat aan informatie over wat leeft onder burgers. De politie kan deze drie kanalen systematisch gebruiken als zij meer vormen van ongenoegen van burgers wil waarnemen en tot leermomenten wil omzetten. Dat is de conclusie van Gabriele Jacobs van de Erasmus Universiteit en haar onderzoeksteam op basis van een onderzoek in opdracht van Politie & Wetenschap.


Bligg Del.icio.us Digg eKudos Facebook Google MSNReporter NuJij StumbleUpon Symbaloo Twitter
 
22 viewsCategorie: Multimedia
 
PETA wil verbod op spreekwoorden met dieren (Metronieuws Tech)
'Ga all the way, doe ik ook altijd' (Metronieuws Gezondheid)
 
 
blog comments powered by Disqus


Headlinez.nl
Het laatste nieuws verzameld op onderwerp, uit meer dan duizend nieuwsbronnen

Gebruikersnaam:
Wachtwoord:

Registreren | WW Ophalen

Zoek:

Multimedia

Gebruik deze knoppen om ons te bookmarken:
Bligg Del.icio.us Digg eKudos Facebook Google MSNReporter NuJij StumbleUpon Symbaloo Twitter


Valid HTML 4.01 Transitional
Copyright © 2008 - 2019 Indigonet Services B.V.. Contact: Tim Hulsen. Lees hier onze privacyverklaring.
Andere websites van Indigonet Services B.V.: Vacatures News Science Tweets Travel Photos Nachrichten Indigonet Finances Leer Mandarijn