Headlinez Home  

RSS FeedsAlbert Heijn gaat dit jaar juist niét emo met kerst (MarketingTribune Nieuws)

 
 

6 december 2018 11:28:00

 
Albert Heijn gaat dit jaar juist niét emo met kerst (MarketingTribune Nieuws)
 


Waar Albert Heijn en Plus vorig jaar streden om de meest emotionele kerstcommercial, vaart de Zaanse retailer dit jaar een heel andere koers: de hele maand luidt het motto `Omdat het december is.` AH wil de hele maand feestelijk maken en steunt daarom ook events in het hele land.


 
48 viewsCategorie: Multimedia > Marketing
 
FD combineert jaarmagazine met podcast (MarketingTribune Nieuws)
Blue Tomato opent winkel in Utrecht (Emerce Nieuws)
 
 
blog comments powered by Disqus


Headlinez.nl
Het laatste nieuws verzameld op onderwerp, uit meer dan duizend nieuwsbronnen

Gebruikersnaam:
Wachtwoord:

Registreren | WW Ophalen

Zoek:

Marketing


Copyright © 2008 - 2024 Indigonet Services B.V.. Contact: Tim Hulsen. Lees hier onze privacyverklaring.
Andere websites van Indigonet Services B.V.: Vacatures News Science Tweets Nachrichten