Headlinez Home  

RSS FeedsCapeRock ontwikkelt visuele identiteit Nelonen (MarketingTribune Nieuws)

 
 

19 oktober 2018 09:30:35

 
CapeRock ontwikkelt visuele identiteit Nelonen (MarketingTribune Nieuws)
 


CapeRock heeft de nieuwe visuele identiteit ontwikkeld voor het Finse mediamerk Nelonen. De nieuwe merkidentiteit is gebaseerd op het concept `The Magic of Big Entertainment´ en het design is geïnspireerd op het Noorderlicht. De rebrand moet helpen bij de transformatie van een commerciële televisiezender in het grootste media-entertainment merk van Finland.


 
57 viewsCategorie: Multimedia > Marketing
 
Kia en XXS doen sociaal experiment met leaserijders (MarketingTribune Nieuws)
Betrokken merkcampagne N=5 voor KRO-NCRV (MarketingTribune Nieuws)
 
 
blog comments powered by Disqus


Headlinez.nl
Het laatste nieuws verzameld op onderwerp, uit meer dan duizend nieuwsbronnen

Gebruikersnaam:
Wachtwoord:

Registreren | WW Ophalen

Zoek:

Marketing


Copyright © 2008 - 2024 Indigonet Services B.V.. Contact: Tim Hulsen. Lees hier onze privacyverklaring.
Andere websites van Indigonet Services B.V.: Vacatures News Science Tweets Nachrichten