-
-
-
-
-
-
-
-
-
- Marketing
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
CapeRock ontwikkelt visuele identiteit Fins mediamerk Nelonen (MarketingTribune Nieuws) |
19 oktober 2018 08:56:48 |
CapeRock ontwikkelt visuele identiteit Fins mediamerk Nelonen (MarketingTribune Nieuws) |
Tweet Creatief bureau CapeRock heeft de nieuwe visuele identiteit ontwikkeld voor het mediamerk Nelonen in Finland. De nieuwe merkidentiteit is gebaseerd op het concept `The Magic of Big Entertainment´ en het design is geïnspireerd op het Noorderlicht. De rebrand moet helpen bij de transformatie van een commerciële televisiezender in het grootste media-entertainment merk van Finland. |
34 viewsCategorie: Multimedia > Marketing |
Bewegingen pallets op water, spoor en asfalt te volgen (Emerce Nieuws) `Kleine bedrijven minder vaak slachtoffer cyberaanval´ (Emerce Nieuws) |
blog comments powered by Disqus |