Headlinez Home  

RSS FeedsSimyo zet satire van De Speld in als campagne (MarketingTribune Nieuws)

 
 

21 september 2018 12:28:53

 
Simyo zet satire van De Speld in als campagne (MarketingTribune Nieuws)
 


Mediabureau Mindshare, creatief bureau Kokoro Amsterdam en De Speld & Partners ontwikkelden samen een satirische video voor telecomprovider Simyo. In de video wordt een lifehack gepresenteerd om je telefoon schoner te maken.


 
30 viewsCategorie: Multimedia > Marketing
 
Nog meer co-branding Vegetarische Slager; nu met Mora (Adformatie Nieuws)
Nieuwe versie Chrome OS ondersteunt Linux apps (Emerce Nieuws)
 
 
blog comments powered by Disqus


Headlinez.nl
Het laatste nieuws verzameld op onderwerp, uit meer dan duizend nieuwsbronnen

Gebruikersnaam:
Wachtwoord:

Registreren | WW Ophalen

Zoek:

Marketing


Copyright © 2008 - 2024 Indigonet Services B.V.. Contact: Tim Hulsen. Lees hier onze privacyverklaring.
Andere websites van Indigonet Services B.V.: Vacatures News Science Tweets Nachrichten