Headlinez Home  

RSS FeedsTwee jaar schaven aan `de Bob voor appen` - zo kwam de Mono-campagne tot stand (Volkskrant Cultuur)

 
 

20 september 2018 07:44:26

 
Twee jaar schaven aan `de Bob voor appen` - zo kwam de Mono-campagne tot stand (Volkskrant Cultuur)
 


De Bob-, Nix- en de nieuwe Mono-campagne komen uit dezelfde koker. Reclamemaker Joeri Jansen vertelt hoe het is om een boodschap te verkopen in plaats van chips of bier.


 
28 viewsCategorie: Cultuur
 
`Bob jij of bob ik?´ - de levensreddende slogans van Joeri Jansen (Volkskrant Cultuur)
Na Mahler, Bernstein en Toscanini voert nu Van Zweden het New York Philharmonic aan (Volkskrant Cultuur)
 
 
blog comments powered by Disqus


Headlinez.nl
Het laatste nieuws verzameld op onderwerp, uit meer dan duizend nieuwsbronnen

Gebruikersnaam:
Wachtwoord:

Registreren | WW Ophalen

Zoek:

Cultuur


Copyright © 2008 - 2024 Indigonet Services B.V.. Contact: Tim Hulsen. Lees hier onze privacyverklaring.
Andere websites van Indigonet Services B.V.: Vacatures News Science Tweets Nachrichten