-
-
-
-
-
-
-
-
-
- Marketing
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Bram Ladage haalt ruim EUR2200,- op voor Dirk Kuyt Foundation (MarketingTribune Nieuws) |
19 september 2018 12:01:27 |
Bram Ladage haalt ruim EUR2200,- op voor Dirk Kuyt Foundation (MarketingTribune Nieuws) |
Tweet Snackmerk Bram Ladage realiseerde onlangs een succesvolle zevende editie van de Aardappel Oogstdag. Ruim 3000 bezoekers gingen hier niet alleen met de handen in de klei om eigenhandig een patatje te oogsten, ook doneerden zij aan de Dirk Kuyt Foundation door mee te spelen aan de loterij. |
32 viewsCategorie: Multimedia > Marketing |
Guido Gielen (AA Drink): `SponsorRing draait ook om inspelen op trends` (MarketingTribune Nieuws) Audi`s e-tron: elektrische SUV voor de toekomst (Dutch Cowboys) |
blog comments powered by Disqus |