-
-
-
-
-
-
-
-
-
- Marketing
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Würth: B2B omnichannel in optima forma (Emerce Nieuws) |
19 september 2018 10:10:21 |
Würth: B2B omnichannel in optima forma (Emerce Nieuws) |
Tweet Technische groothandel Würth onderscheidt zich in het B2B-segment met innovatieve commerce-oplossingen, zoals online gekoppelde vending machines in fabrieken en met IoT-technologie uitgeruste bestelbussen, zodat de voorraad onderdelen van haar klanten altijd op peil blijft. Voor ieder type klant wordt niet alleen het specifieke assortiment, maar ook alle touchpoints op elkaar afgestemd om zo de beste omnichannel klantbeleving op maat te kunnen bieden. |
37 viewsCategorie: Multimedia > Marketing |
Dirk haakt in op Prinsjesdag (MarketingTribune Nieuws) Deal auto-alliantie met Google lijkt slecht nieuws voor TomTom (Emerce Nieuws) |
blog comments powered by Disqus |