Headlinez Home  

RSS FeedsMarliek Weldring (KIT): `Samen eten als bindende factor` (MarketingTribune Nieuws)

 
 

17 augustus 2018 08:03:00

 
Marliek Weldring (KIT): `Samen eten als bindende factor` (MarketingTribune Nieuws)
 


Umami Park, een foodfestival met Oosterse lekkernijen strijkt 25-26 augustus en 22-23 september neer in de binnentuin van het Koninklijk Instituut voor de Tropen. Een complexe maar leuke marketing-puzzel, aldus KIT-marketeer Marliek Weldring.


 
29 viewsCategorie: Multimedia > Marketing
 
Dit zijn dé keukentrends voor 2019 (Dutch Cowboys)
Susan Duinhoven (Sanoma): `Snel nieuwe CEO voor Nederland en vizier op overnames` (Adformatie Nieuws)
 
 
blog comments powered by Disqus


Headlinez.nl
Het laatste nieuws verzameld op onderwerp, uit meer dan duizend nieuwsbronnen

Gebruikersnaam:
Wachtwoord:

Registreren | WW Ophalen

Zoek:

Marketing


Copyright © 2008 - 2024 Indigonet Services B.V.. Contact: Tim Hulsen. Lees hier onze privacyverklaring.
Andere websites van Indigonet Services B.V.: Vacatures News Science Tweets Nachrichten