Headlinez Home  

RSS FeedsDe strijd van Sharon Goldstoff: `Ik wil iets negatiefs omzetten in iets positiefs` (MarketingTribune Nieuws)

 
 

15 augustus 2018 11:02:29

 
De strijd van Sharon Goldstoff: `Ik wil iets negatiefs omzetten in iets positiefs` (MarketingTribune Nieuws)
 


Sharon Goldstoff, creatief bij Isobar, startte onlangs de campagne `Van een Tientje naar een Tonī. Dit is een actie voor de onbekende botziekte fibreuze dysplasie. Het doel van de campagne is het geldbedrag van een ton ophalen en meer awareness voor de ziekte. MarketingTribune sprak met deze ondernemende creatief.


 
50 viewsCategorie: Multimedia > Marketing
 
NLziet breidt uit naar PlayStation 4 (MarketingTribune Nieuws)
Overbodig maar geniaal: een robot die je veters strikt (Dutch Cowboys)
 
 
blog comments powered by Disqus


Headlinez.nl
Het laatste nieuws verzameld op onderwerp, uit meer dan duizend nieuwsbronnen

Gebruikersnaam:
Wachtwoord:

Registreren | WW Ophalen

Zoek:

Marketing


Copyright © 2008 - 2024 Indigonet Services B.V.. Contact: Tim Hulsen. Lees hier onze privacyverklaring.
Andere websites van Indigonet Services B.V.: Vacatures News Science Tweets Nachrichten