-
-
-
-
-
-
-
-
-
- Marketing
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Roby Hormis (Tosti Creative): `We bekijken campagnes juist niet door een reclame bril` (MarketingTribune Nieuws) |
13 augustus 2018 11:49:03 |
Roby Hormis (Tosti Creative): `We bekijken campagnes juist niet door een reclame bril` (MarketingTribune Nieuws) |
Tweet Tosti Creative daagt marketeers uit om traditionele reclame anders aan te pakken. Dat lijkt te zijn gelukt; deze zomer kwam het bureau uit Amsterdam regelmatig in het nieuws met in het oog springende campagnes, zoals het #Hemahuwelijk en Dommelsch Pilsjasje. Aanleiding voor vijf vragen aan co-founder Roby Hormis. |
30 viewsCategorie: Multimedia > Marketing |
Meer malafide verzoeken tot verwijdering van zoekresultaten (Emerce Nieuws) Ticketmaster stopt met doorverkoopsite Seatwave (Emerce Nieuws) |
blog comments powered by Disqus |