Headlinez Home  

RSS FeedsRoby Hormis (Tosti Creative): `We bekijken campagnes juist niet door een reclame bril` (MarketingTribune Nieuws)

 
 

13 augustus 2018 11:49:03

 
Roby Hormis (Tosti Creative): `We bekijken campagnes juist niet door een reclame bril` (MarketingTribune Nieuws)
 


Tosti Creative daagt marketeers uit om traditionele reclame anders aan te pakken. Dat lijkt te zijn gelukt; deze zomer kwam het bureau uit Amsterdam regelmatig in het nieuws met in het oog springende campagnes, zoals het #Hemahuwelijk en Dommelsch Pilsjasje. Aanleiding voor vijf vragen aan co-founder Roby Hormis.


 
30 viewsCategorie: Multimedia > Marketing
 
Meer malafide verzoeken tot verwijdering van zoekresultaten (Emerce Nieuws)
Ticketmaster stopt met doorverkoopsite Seatwave (Emerce Nieuws)
 
 
blog comments powered by Disqus


Headlinez.nl
Het laatste nieuws verzameld op onderwerp, uit meer dan duizend nieuwsbronnen

Gebruikersnaam:
Wachtwoord:

Registreren | WW Ophalen

Zoek:

Marketing


Copyright © 2008 - 2024 Indigonet Services B.V.. Contact: Tim Hulsen. Lees hier onze privacyverklaring.
Andere websites van Indigonet Services B.V.: Vacatures News Science Tweets Nachrichten