-
-
-
-
-
-
-
-
-
- Marketing
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Beter Horen vervangt geraniums door voelbaar hoorplezier (MarketingTribune Nieuws) |
13 augustus 2018 00:12:26 |
Beter Horen vervangt geraniums door voelbaar hoorplezier (MarketingTribune Nieuws) |
Tweet Sobere, trage muziek, een serieuze, begrijpende voice-over en opa“s en oma“s met een hoog geraniumgehalte. Dit zijn doorgaans de ingrediĆ«nten van een campagne uit de categorie hoorzorg. De nieuwe campagne van Beter Horen, ontwikkeld door MullenLowe Alfred, breekt met deze conventie. |
30 viewsCategorie: Multimedia > Marketing |
Bavaria kiest nieuw bureau en oude slogan (MarketingTribune Nieuws) Beter Horen vervangt geraniums door hoorplezier (MarketingTribune Nieuws) |
blog comments powered by Disqus |