Headlinez Home  

RSS FeedsBeter Horen vervangt geraniums door voelbaar hoorplezier (MarketingTribune Nieuws)

 
 

13 augustus 2018 00:12:26

 
Beter Horen vervangt geraniums door voelbaar hoorplezier (MarketingTribune Nieuws)
 


Sobere, trage muziek, een serieuze, begrijpende voice-over en opa“s en oma“s met een hoog geraniumgehalte. Dit zijn doorgaans de ingrediĆ«nten van een campagne uit de categorie hoorzorg. De nieuwe campagne van Beter Horen, ontwikkeld door MullenLowe Alfred, breekt met deze conventie.


 
30 viewsCategorie: Multimedia > Marketing
 
Bavaria kiest nieuw bureau en oude slogan (MarketingTribune Nieuws)
Beter Horen vervangt geraniums door hoorplezier (MarketingTribune Nieuws)
 
 
blog comments powered by Disqus


Headlinez.nl
Het laatste nieuws verzameld op onderwerp, uit meer dan duizend nieuwsbronnen

Gebruikersnaam:
Wachtwoord:

Registreren | WW Ophalen

Zoek:

Marketing


Copyright © 2008 - 2024 Indigonet Services B.V.. Contact: Tim Hulsen. Lees hier onze privacyverklaring.
Andere websites van Indigonet Services B.V.: Vacatures News Science Tweets Nachrichten