Headlinez Home  

RSS FeedsZo zetten Ford, ING en Brabantia dynamic social video in (Emerce Nieuws)

 
 

20 juli 2018 15:18:00

 
Zo zetten Ford, ING en Brabantia dynamic social video in (Emerce Nieuws)
 


De socialmediafeeds van je vrienden zien er waarschijnlijk heel anders uit dan die van jou. Logisch, want we hebben allemaal een unieke mix aan voorkeuren en interesses. We worden dan ook niet graag over één kam geschoren met een berg andere mensen. Waarom zou je als merk kiezen voor dezelfde video voor al je doelgroepen, als je deze persoonlijker en relevanter kan maken? Deze drie cases laten zien hoe je video dynamisch wordt.


 
33 viewsCategorie: Multimedia > Marketing
 
AVG reden tegenvallende resultaten Publicis (Emerce Nieuws)
[FIM] Foodprofs geven zich bloot (MarketingTribune Nieuws)
 
 
blog comments powered by Disqus


Headlinez.nl
Het laatste nieuws verzameld op onderwerp, uit meer dan duizend nieuwsbronnen

Gebruikersnaam:
Wachtwoord:

Registreren | WW Ophalen

Zoek:

Marketing


Copyright © 2008 - 2024 Indigonet Services B.V.. Contact: Tim Hulsen. Lees hier onze privacyverklaring.
Andere websites van Indigonet Services B.V.: Vacatures News Science Tweets Nachrichten