-
-
-
-
-
-
-
-
-
- Marketing
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
`Hogere kosten brengen opmars diervriendelijke pluimveeconcepten tot stilstand` (MarketingTribune Nieuws) |
20 juli 2018 11:44:47 |
`Hogere kosten brengen opmars diervriendelijke pluimveeconcepten tot stilstand` (MarketingTribune Nieuws) |
Tweet In de afgelopen jaren is het aanbod van pluimveevlees, mede door de `plofkipcampagne` in Nederland sterk veranderd. De opmars van traag groeiende kuikens in de pluimveesector lijkt ondanks draagvlak bij pluimveehouders tot stilstand te zijn gekomen, constateert ABN Amro in haar nieuwste rapport `Ruimte voor kip`. |
37 viewsCategorie: Multimedia > Marketing |
PSV Vrouwen heeft eerste eigen sponsor binnen (MarketingTribune Nieuws) PSV Vrouwen heeft eerste eigen sponsor (MarketingTribune Nieuws) |
blog comments powered by Disqus |