-
-
-
-
-
-
-
-
-
- Marketing
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Laura Muscas (H&M) over Pride-activatie: `Gender-identiteit past goed bij onze collectie` (MarketingTribune Nieuws) |
20 juli 2018 08:22:15 |
Laura Muscas (H&M) over Pride-activatie: `Gender-identiteit past goed bij onze collectie` (MarketingTribune Nieuws) |
Tweet Retailer H&M verbindt zich dit jaar actief aan Amsterdam Pride, voorheen beter bekend als Gay Pride. Bijzonder is dat medewerkers de hoofdrol spelen in de LHBTI-vriendelijke campagne. Laura Muscas, hoofd Communicatie van H&M Nederland, licht toe. `Ook bij H&M mag je zijn wie je bent.` |
23 viewsCategorie: Multimedia > Marketing |
Deze 5 smakeloze campagnes werden bedolven onder kritiek (Adformatie Nieuws) NPO 1 stort zich op nasynchroniseren voor volwassenen (MarketingTribune Nieuws) |
blog comments powered by Disqus |