Headlinez Home  

RSS Feeds`Digital OOH onmisbaar in mediamix voor Young Millennials` (MarketingTribune Nieuws)

 
 

17 juli 2018 14:00:09

 
`Digital OOH onmisbaar in mediamix voor Young Millennials` (MarketingTribune Nieuws)
 


Digital Out-of-Home is een antwoord om de lastige doelgroep van Young Millennials te bereiken. Dit meldt Samsung op basis van verschillende onderzoeken. Young Millennials bevinden zich veel buiten. Zo behoort ruim de helft van alle treinreizigers tot deze doelgroep.


 
31 viewsCategorie: Multimedia > Marketing
 
Groupon verwikkeld in octrooioorlog met IBM (Emerce Nieuws)
PostNL checkt koffers Corendon-passagiers alvast in (Emerce Nieuws)
 
 
blog comments powered by Disqus


Headlinez.nl
Het laatste nieuws verzameld op onderwerp, uit meer dan duizend nieuwsbronnen

Gebruikersnaam:
Wachtwoord:

Registreren | WW Ophalen

Zoek:

Marketing


Copyright © 2008 - 2024 Indigonet Services B.V.. Contact: Tim Hulsen. Lees hier onze privacyverklaring.
Andere websites van Indigonet Services B.V.: Vacatures News Science Tweets Nachrichten