-
-
-
-
-
-
-
-
-
- Marketing
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Unilevers Weed waarschuwt voor fake-influencers en presenteert kwaliteitscriteria (MarketingTribune Nieuws) |
18 juni 2018 11:03:25 |
Unilevers Weed waarschuwt voor fake-influencers en presenteert kwaliteitscriteria (MarketingTribune Nieuws) |
Tweet Tijdens het zojuist losgebarsten Festival van Creativiteit te Cannes, breekt Unilever cmo Keith Weed een lans voor meer transparantie rond `influencer marketing`. Vorig jaar trokken hij en P&G nog ten strijde tegen frauduleus digitaal reclamebereik. Nu is gekochte nep-invloed het mikpunt. |
29 viewsCategorie: Multimedia > Marketing |
DQ&A en NMPi kopen Amerikaans creatief bureau Joystick (Adformatie Nieuws) Cannes: Nederland 14 keer op de shortlist bij Mobile, Design en Outdoor (Adformatie Nieuws) |
blog comments powered by Disqus |