-
-
-
-
-
-
-
-
-
- Marketing
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Pelle Bosma: Eigen labels FreshCotton hebben veel potentie (Emerce Nieuws) |
18 juni 2018 09:27:29 |
Pelle Bosma: Eigen labels FreshCotton hebben veel potentie (Emerce Nieuws) |
Tweet Pelle Bosma volgde in de jaren negentig de opleiding Kunst & Techniek aan De HKU. Na een aantal jaren een design bureau gerund te hebben startte hij in 2004 FreshCotton. Zijn rol als ondernemer is in de jaren gegroeid van t-shirt-designer via website-designer naar e-commercemanager. Met het laatste jaar de focus op online marketing. Een ondernemer die succesvol is door vanuit passie te werken. En met grote plannen. Zeker ook voor de twee eigen labels: Quality Blanks en FreshCotton. Hij denkt aan een eigen winkel en internationalisering, en op 26 juni is hij een van de sprekers op Emerce Fashion. |
37 viewsCategorie: Multimedia > Marketing |
Brusselse taxichauffeurs willen verbod Uber (Emerce Nieuws) ING bereikt jongeren met Only Football Fandag (MarketingTribune Nieuws) |
blog comments powered by Disqus |