-
-
-
-
-
-
-
-
-
- Marketing
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Ohra haakt in op GDPR met `Paarse Krokodil` pre-roll (MarketingTribune Nieuws) |
27 mei 2018 19:04:54 |
Ohra haakt in op GDPR met `Paarse Krokodil` pre-roll (MarketingTribune Nieuws) |
Tweet Pre-rolls proberen vaak de aandacht zo lang mogelijk vast te houden, maar Ohra zet bewust een zo saai mogelijk filmpje in. Hoofdpersoon: de nurkse man uit de `Paarse krokodil`-commercials. Een parodie op onleesbare algemene voorwaarden of misschien zelfs wel privacywet GDPR. Klikte jij ook? |
38 viewsCategorie: Multimedia > Marketing |
BNR start podcast-award (MarketingTribune Nieuws) Gerucht: iOS 12 laat iPhones OV-chipkaart en betaalmiddel zijn (Dutch Cowboys) |
blog comments powered by Disqus |