-
-
-
-
-
-
-
-
-
- Marketing
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Esprix 2018: goud voor Opel, ASN en Volkswagen (MarketingTribune Nieuws) |
23 mei 2018 23:00:38 |
Esprix 2018: goud voor Opel, ASN en Volkswagen (MarketingTribune Nieuws) |
Tweet De Esprix-oogst dit jaar: 33 awards verdeeld over drie keer goud, negen keer zilver en 21 keer brons. Opel, ASN en Volkswagen (Pon) waren goed voor goud, terwijl er zilver blonk voor Vodafone Ziggo, Bol.com (2x), Pon, KPN, Doritos, Samsung, Opel en het Amsterdams 4 en 5 Comité. |
30 viewsCategorie: Multimedia > Marketing |
Esprix Goud voor Volkswagen, Opel en ASN Bank (Adformatie Nieuws) 1,5 miljard euro uitgegeven bij Europese webwinkels (Emerce Nieuws) |
blog comments powered by Disqus |