-
-
-
-
-
-
-
-
-
- Marketing
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Buitenreclame dankzij digitale schermen nog relevanter (MarketingTribune Nieuws) |
24 april 2018 10:10:11 |
Buitenreclame dankzij digitale schermen nog relevanter (MarketingTribune Nieuws) |
Tweet Als kind op de achterbank in de auto van je ouders kon je niet wachten tot je die grote gele M tegenkwam toch? Zo snel mogelijk de mensen voor je in de auto proberen te dwingen de snelweg af te gaan om een Happy Meal te scoren. Dat effect heb ik altijd fascinerend gevonden, evenals overigens het effect van alle andere billboards waar we langs kwamen. |
13 viewsCategorie: Multimedia > Marketing |
Nederlandse voorronde L´Oréal Brandstorm gewonnen door studenten Erasmus (Adformatie Nieuws) Tina strikt vlog-tweeling Lisa en Lena (MarketingTribune Nieuws) |
blog comments powered by Disqus |