-
-
-
- Economie
-
-
-
-
-
-
-
-
-
De wil van de consument is niet altijd een garantie voor succes (Volkskrant Economie) |
16 april 2018 21:18:36 |
De wil van de consument is niet altijd een garantie voor succes (Volkskrant Economie) |
Tweet Veel producten danken hun bestaan aan toevallige factoren die weinig te maken hebben met gedegen research.De compact disc (cd), het meest succesvolle Philips-product in de geschiedenis, zou er volgens Jan Timmers boek Die man van Philips nooit zijn gekomen als er marktonderzoek naar zou zijn gedaan.De consumenten (de muziekliefhebbers) zouden de toegevoegde waarde te klein hebben gevonden om hun e |
42 viewsCategorie: Economie |
Het snelfietspad is duurzaam, gezond én filevrij - maar wegen de kosten wel op tegen deze baten? (Volkskrant Economie) Yolanthe en Kaj presenteren nieuw seizoen Temptation (Metronieuws Economie) |
blog comments powered by Disqus |