-
-
-
-
-
-
-
-
-
- Marketing
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Viewability is niet alles: heroverweeg het meten van advertenties (Emerce Nieuws) |
21 februari 2018 12:12:16 |
Viewability is niet alles: heroverweeg het meten van advertenties (Emerce Nieuws) |
Tweet De waarde van advertenties wordt vaak verkeerd bepaald. Advertenties die hoger scoren op viewability volgens de gebruikelijke meetmethoden krijgen een hogere waarde toegekend. Maar, hier wordt voorbij gegaan aan verschillende advertentieformaten en aan de context waarbinnen de advertenties worden getoond. Een langere zichtbaarheid van je advertentie is geen garantie voor meer impact en het behalen van je doelstellingen. Afgaan op de standaarden voor viewability, zonder daarbij de context van de advertentie mee te nemen, leidt tot verkeerde beslissingen. Dit heeft twee redenen. |
37 viewsCategorie: Multimedia > Marketing |
Chanel doneert 25 miljoen voor renovatie van Grand Palais (MarketingTribune Nieuws) Disney domineert wereldwijd als mediamerk (Adformatie Nieuws) |
blog comments powered by Disqus |