-
-
-
- Economie
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Albert Heijn leert medewerkers dat `budget`-klant donker is en kroeshaar heeft (Volkskrant Economie) |
12 januari 2018 20:12:59 |
Albert Heijn leert medewerkers dat `budget`-klant donker is en kroeshaar heeft (Volkskrant Economie) |
Tweet Albert Heijn leert nieuwe medewerkers dat `premium`-klanten blank en hoogopgeleid zijn en dat `budget`-klanten met een laag inkomen een donkere huid en kroeshaar hebben. De laatsten kopen veel telefoonkaarten, noedels en goedkope huismerken, terwijl de premiums verse sappen en biologische producten kopen. Nieuwe medewerkers van Albert Heijn moeten voor aanvang van hun eerste werkdag een aantal cur |
36 viewsCategorie: Economie |
Wall Street weer op koers voor nieuwe records (De Financiële Telegraaf) Feestlocatie MyKech past naam aan na uitspraken Boef (Metronieuws Economie) |
blog comments powered by Disqus |