-
- Binnenland
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Albert Heijn leert medewerkers dat `budget`-klant donker is en kroeshaar heeft (Volkskrant Binnenland) |
12 januari 2018 20:12:22 |
Albert Heijn leert medewerkers dat `budget`-klant donker is en kroeshaar heeft (Volkskrant Binnenland) |
Tweet Albert Heijn leert nieuwe medewerkers dat `premium`-klanten blank en hoogopgeleid zijn en dat `budget`-klanten met een laag inkomen een donkere huid en kroeshaar hebben. De laatsten kopen veel telefoonkaarten, noedels en goedkope huismerken, terwijl de premiums verse sappen en biologische producten kopen. Nieuwe medewerkers van Albert Heijn moeten voor aanvang van hun eerste werkdag een aantal cur |
26 viewsCategorie: Algemeen > Binnenland |
Michael van der Plas keert terug voor steun barbie (Metronieuws Binnenland) Werkte de beruchte `vuurwerkbonus` in Wijk bij Duurstede? (Volkskrant Binnenland) |
blog comments powered by Disqus |