-
-
-
-
-
-
-
-
-
- Marketing
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Bloemenbureau Holland maakt internet kunstzinniger (Emerce Nieuws) |
18 december 2017 16:49:04 |
Bloemenbureau Holland maakt internet kunstzinniger (Emerce Nieuws) |
Tweet Veel mensen gebruiken een adblocker en eveneens een grote groep overweegt deze te installeren. Weg met die vervelende reclames die steeds hetzelfde zijn. Waarom, zo dachten Bloemenbureau Holland en zijn partners in deze campagne, ontwikkelen we dan zelf geen adblocker die alle reclameposities kleurig overschildert met beeld van prachtige bloemen? De creatives voor, wat heet, `The Green ScreenŽ zijn 12 floral art pieces gemaakt door tattoo artist Henk Schiffmacher, dj en producer Loco Dice & graffiti-artist Hoxxoh, creative innovator Geraldine Wharry en fashion label Pigalle.` |
33 viewsCategorie: Multimedia > Marketing |
Mediamarkt Duitsland scoort kersthit met wild kabouterfeest (Adformatie Nieuws) Knutselen met Hema-verzenddozen (MarketingTribune Nieuws) |
blog comments powered by Disqus |