Headlinez Home  

RSS FeedsNOM en Nobo fuseren tot één bereiksonderzoek (MarketingTribune Nieuws)

 
 

7 december 2017 11:24:34

 
NOM en Nobo fuseren tot één bereiksonderzoek (MarketingTribune Nieuws)
 




Het Nationaal Onderzoek Multimedia (NOM) fuseert zijn print-bereiksonderzoek met het door de Verenigde Internet Exploitanten (Vinex) sinds 2016 gepubliceerde Nederlands Online BereiksOnderzoek (Nobo). Dit nieuwe bereiksonderzoek naar mediamerken moet adverteerder breed inzicht geven in het bereik van hun reclame-inzet.


Bligg Del.icio.us Digg eKudos Facebook Google MSNReporter NuJij StumbleUpon Symbaloo Twitter
 
17 viewsCategorie: Multimedia > Marketing
 
Bol.com komt met contentplatform `kersthuis` (MarketingTribune Nieuws)
Vijf magazines op shortlist Jubileum Mercur (MarketingTribune Nieuws)
 
 
blog comments powered by Disqus


Headlinez.nl
Het laatste nieuws verzameld op onderwerp, uit meer dan duizend nieuwsbronnen

Gebruikersnaam:
Wachtwoord:

Registreren | WW Ophalen

Zoek:

Marketing

Gebruik deze knoppen om ons te bookmarken:
Bligg Del.icio.us Digg eKudos Facebook Google MSNReporter NuJij StumbleUpon Symbaloo Twitter


Valid HTML 4.01 Transitional
Copyright © 2008 - 2017 Indigonet Services B.V.. Contact: Tim Hulsen
Andere websites van Indigonet Services B.V.: Vacatures News Science Tweets Travel Photos Nachrichten Indigonet Finances Leer Mandarijn
Indigonet Services B.V. is niet verantwoordelijk voor eventueel verouderde of onjuiste informatie op deze site.
Indien u desondanks een artikel verwijderd wil zien, kunt u ons daarover mailen o.v.v. het artikelnummer.