-
-
-
-
-
-
-
-
-
- Marketing
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Ausnutria Hyproca kiest Goud Uberconnected voor internationale merkcampagne Kabrita (MarketingTribune Nieuws) |
22 november 2017 12:44:07 |
Ausnutria Hyproca kiest Goud Uberconnected voor internationale merkcampagne Kabrita (MarketingTribune Nieuws) |
Tweet Goud Uberconnected is na een bureau-oriƫntatie gekozen om de internationale merkcampagne van Kabrita te ontwikkelen, inclusief doorvertaling naar onder andere de winkelvloer, offline media, digital en social. De nieuwe merkcampagne van fabrikant Ausnutria Hyproca wordt ontwikkeld voor een global roll-out met bestaande en nieuwe partners in onder meer Zuidoost-Aziƫ, het Midden-Oosten, Europa en de VS. |
28 viewsCategorie: Multimedia > Marketing |
Reclametechnologiebedrijf Adlantic nu echt failliet (Emerce Nieuws) `Knowingo speelt met het engagement van de gebruiker` (Emerce Nieuws) |
blog comments powered by Disqus |