Headlinez Home  

RSS FeedsInterview Martijn Groot: `De basis van onze marketingstrategie is customer hapiness` (MarketingTribune Nieuws)

 
 

22 november 2017 09:20:39

 
Interview Martijn Groot: `De basis van onze marketingstrategie is customer hapiness` (MarketingTribune Nieuws)
 


Het is de missie van CCO van Recharge.com Martijn Groot om wereldwijd marktleider te worden voor het online opwaarderen van telefoons met call credits en data. Daarnaast onderzoekt het serieus de mogelijkheden om tegoeden op je telefoon ook te kunnen gebruiken voor andere diensten. `Het is mijn verantwoordelijkheid om ons label te begeleiden in de groei naar een sterk en wereldwijd merk met een groot aantal trouwe gebruikers.´


 
31 viewsCategorie: Multimedia > Marketing
 
`Huisgemaakt` geeft een kijkje in de keuken van La Place (MarketingTribune Nieuws)
Samsung Pay ook in Mexico (Emerce Nieuws)
 
 
blog comments powered by Disqus


Headlinez.nl
Het laatste nieuws verzameld op onderwerp, uit meer dan duizend nieuwsbronnen

Gebruikersnaam:
Wachtwoord:

Registreren | WW Ophalen

Zoek:

Marketing


Copyright © 2008 - 2024 Indigonet Services B.V.. Contact: Tim Hulsen. Lees hier onze privacyverklaring.
Andere websites van Indigonet Services B.V.: Vacatures News Science Tweets Nachrichten