-
-
-
-
-
-
-
-
-
- Marketing
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
AI en deep learning sleutel tot succes bij Black Friday (MarketingTribune Nieuws) |
21 november 2017 12:12:57 |
AI en deep learning sleutel tot succes bij Black Friday (MarketingTribune Nieuws) |
Tweet Marketeers kunnen inspelen op de verwachte drukte op Black Friday vrijdag 24 november 2017 met gepersonaliseerde advertentiecampagnes. Veel potentiƫle klanten zijn zich al aan het oriƫnteren op de producten die ze willen kopen tijdens Black Friday. Dat betekent dat marketeers hun producten nu onder de aandacht moeten brengen. Met behulp van AI-technologie en deep learning-algoritmes kan iedere klant op maat gemaakte advertenties te zien krijgen van de producten die men het liefst zou willen hebben, zo stelt RTB House. |
41 viewsCategorie: Multimedia > Marketing |
Het Chinese Tencent is groter dan Facebook, maar wat is het? (Dutch Cowboys) De Persgroep en Vice gaan samen videocontent aanbieden (MarketingTribune Nieuws) |
blog comments powered by Disqus |