-
-
-
-
-
-
-
-
-
- Marketing
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Alfred laat overbodige kosten zien die EasyEnergy niet heeft (MarketingTribune Nieuws) |
20 november 2017 17:08:04 |
Alfred laat overbodige kosten zien die EasyEnergy niet heeft (MarketingTribune Nieuws) |
Tweet Nederland heeft dit weekend kennis kunnen maken met de nieuwe campagne van energieleverancier EasyEnergy: ´Doe je overbodige kosten de deur uit´. Met deze campagne maakt EasyEnergy duidelijk welke partijen er eigenlijk allemaal verdienen aan de energierekening van de consument. Bij deze nieuwe speler betaalt de consument een lagere rekening omdat het bedrijf deze `overbodige kosten` niet heeft. De campagne is te zien via tv, radio, print, digital out-of-home, social en online. |
25 viewsCategorie: Multimedia > Marketing |
Volvo levert zelfrijdende auto´s aan Uber (Emerce Nieuws) De DC Daily van 20 november 2017 (Dutch Cowboys) |
blog comments powered by Disqus |