-
-
-
-
-
-
-
-
-
- Marketing
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
[Marketintech 2017] `Laat zien dat je bent wie je zegt dat je bent` (MarketingTribune Nieuws) |
20 november 2017 11:19:23 |
[Marketintech 2017] `Laat zien dat je bent wie je zegt dat je bent` (MarketingTribune Nieuws) |
Tweet Niet voor alle bedrijven ligt de nadruk van hun marketing activiteiten op het winnen van nieuwe klanten. Tijdens het Marketing & Technology congres afgelopen week in Amersfoort vertelde Head of Marketing Heleen Crielaard dat voor de Rabobank de focus vooral op de loyaliteit ligt: Klanten motiveren om te blijven, meer of nieuwe producten te benutten. Dat noemt zij de loyalty- en de win-back loop in de customer journey. Toen er een grote uitval tussen oriƫntatie gesprekken en hypotheek-offerte-gesprekken bleek te zijn, onderzocht ze met haar team waar de knelpunten in de customer journey zaten en hoe deze op te lossen waren. |
27 viewsCategorie: Multimedia > Marketing |
AMC en Joe Public confronteren publiek met zieke baby`s in campagne voor Emma Kinderziekenhuis (MarketingTribune Nieuws) [Marketingtech 2017] `Laat zien dat je bent wie je zegt dat je bent` (MarketingTribune Nieuws) |
blog comments powered by Disqus |