Headlinez Home  

RSS Feeds[Marketintech 2017] `Laat zien dat je bent wie je zegt dat je bent` (MarketingTribune Nieuws)

 
 

20 november 2017 11:19:23

 
[Marketintech 2017] `Laat zien dat je bent wie je zegt dat je bent` (MarketingTribune Nieuws)
 


Niet voor alle bedrijven ligt de nadruk van hun marketing activiteiten op het winnen van nieuwe klanten. Tijdens het Marketing & Technology congres afgelopen week in Amersfoort vertelde Head of Marketing Heleen Crielaard dat voor de Rabobank de focus vooral op de loyaliteit ligt: Klanten motiveren om te blijven, meer of nieuwe producten te benutten. Dat noemt zij de loyalty- en de win-back loop in de customer journey. Toen er een grote uitval tussen oriƫntatie gesprekken en hypotheek-offerte-gesprekken bleek te zijn, onderzocht ze met haar team waar de knelpunten in de customer journey zaten en hoe deze op te lossen waren.


 
27 viewsCategorie: Multimedia > Marketing
 
AMC en Joe Public confronteren publiek met zieke baby`s in campagne voor Emma Kinderziekenhuis (MarketingTribune Nieuws)
[Marketingtech 2017] `Laat zien dat je bent wie je zegt dat je bent` (MarketingTribune Nieuws)
 
 
blog comments powered by Disqus


Headlinez.nl
Het laatste nieuws verzameld op onderwerp, uit meer dan duizend nieuwsbronnen

Gebruikersnaam:
Wachtwoord:

Registreren | WW Ophalen

Zoek:

Marketing


Copyright © 2008 - 2024 Indigonet Services B.V.. Contact: Tim Hulsen. Lees hier onze privacyverklaring.
Andere websites van Indigonet Services B.V.: Vacatures News Science Tweets Nachrichten