-
-
-
- Gastronomie
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Deze nieuwe haartrend is gebaseerd op frisdrank (!) (Metronieuws Eten) |
18 november 2017 16:08:08 |
Deze nieuwe haartrend is gebaseerd op frisdrank (!) (Metronieuws Eten) |
Tweet Het houdt niet op met die trends in de wereld der haren - dat kunnen we op z´n zachts gezegd wel stellen. Zo wordt Instagram nu overgenomen door het populaire drankje `LaCroix´, en nĂ©Ă©, dat is dus precies niet zoals je het verwacht.
Bubbelhaar
`LaCroix´ is niet in Nederland te koop, maar in Amerika een enorme hit: de blikjes met bubbelwater bevatten allerlei exotische smaken, zoals passiefruit en meloen. Het kleurrijke design maakt het daarnaast tot een geliefd product. Nou zijn er weinig `normale´ trends waar de beautywereld nĂet mee aan de haal gaat, zo blijkt maar weer: mensen baseren nu namelijk hun kapsel op het drankje.
#rainbowhair
Dat begon bij de Amerikaanse kappersketen Scruples Hair Care, die acht stylisten uitdaagde om een watersmaak uit te kiezen en er een nieuwe haarkleur mee te fabriceren. Aangezien het drankje vrij kleurrijk is, waren regenboogkapsels het resultaat. Van limoengroen tot een gemęleerde zonsondergang: niks bleek te gek. Uiteraard gaan er nu veel meer haarliefhebbers mee aan de gang en domineren regenboogkapsels in -minimale of maximale vorm- het platform. Onopvallend is het niet, maar een berg likes zal het in ieder geval sowieso opleveren. (check maar even #rainbowhair, mocht je me niet geloven)
|
25 viewsCategorie: Cultuur > Gastronomie |
`Minder vluchtelingen, daar is toch niemand tegen?' (Metronieuws Eten) Gitarist Malcolm Young (64) van AC/DC overleden (Metronieuws Eten) |
blog comments powered by Disqus |