Headlinez Home  

RSS FeedsKapooow ontwikkelt #PartOfMe-campagne Stedelijk Museum (MarketingTribune Nieuws)

 
 

16 november 2017 14:09:37

 
Kapooow ontwikkelt #PartOfMe-campagne Stedelijk Museum (MarketingTribune Nieuws)
 


Reclamebureau Kapooow heeft de eer om de eerste campagne sinds de jaren zeventig te mogen ontwikkelen. De `Stedelijk is #PartOfMe´-campagne richt zich op toeristen en draait om echte `niet-Nederlandse Amsterdammers´ die al een tijdje in Amsterdam wonen. Zij vertellen in hun eigen taal over leven in Amsterdam en hun favoriete werk in het Stedelijk Museum.


 
47 viewsCategorie: Multimedia > Marketing
 
Weg met dat woord! 2017 inzendingen zijn open (Dutch Cowboys)
Deelfietsdienst oBike verder Europa in (Emerce Nieuws)
 
 
blog comments powered by Disqus


Headlinez.nl
Het laatste nieuws verzameld op onderwerp, uit meer dan duizend nieuwsbronnen

Gebruikersnaam:
Wachtwoord:

Registreren | WW Ophalen

Zoek:

Marketing


Copyright © 2008 - 2024 Indigonet Services B.V.. Contact: Tim Hulsen. Lees hier onze privacyverklaring.
Andere websites van Indigonet Services B.V.: Vacatures News Science Tweets Nachrichten