-
-
-
-
-
-
-
-
-
- Marketing
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
SodaStream wint rechtszaak en Euro Effie (MarketingTribune Nieuws) |
23 oktober 2017 10:59:14 |
SodaStream wint rechtszaak en Euro Effie (MarketingTribune Nieuws) |
Tweet De rechter heeft gesproken: SodaStream Benelux wint de rechtszaak, aangespannen door de sectorvereniging van de Belgische water- en frisdrankindustrie (VIWF). Volgens de VIWF bevatten de `Shame or Glory` en `No Planet. No Christmas` campagnes misleidende informatie over het effect van plastic flessen op het milieu en schaadt het de naam van producten van gebotteld water. SodaStream heeft met de `Shame or Glory` campagne een Euro Effie Award gewonnen in de categorie Carpe Diem. |
48 viewsCategorie: Multimedia > Marketing |
Hellofresh op 2 november naar de beurs (Emerce Nieuws) Pathé Schouwburgplein opent vernieuwde IMAX-zaal met Thor: Ragnarok (Dutch Cowboys) |
blog comments powered by Disqus |