-
-
-
-
-
-
-
-
-
- Marketing
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Nederlander is dol op reclamemail (Emerce Nieuws) |
23 oktober 2017 07:53:01 |
Nederlander is dol op reclamemail (Emerce Nieuws) |
Tweet Ondanks dat er inmiddels veel wordt geadverteerd via social media, blijkt dat de Nederlander daar niet op zit te wachten. Zo vindt slechts 5% van alle Nederlanders in de leeftijd van 14 jaar en ouder reclame via Facebook een goed idee. Deze en nog 25 andere opmerkelijke conclusies komen uit het Nationaal E-mail Onderzoek 2017 dat in oktober verscheen. Maar als reclame en social media niet bij elkaar horen, wat dan wel? Daarop blijkt maar één antwoord te zijn: e-mail. |
42 viewsCategorie: Multimedia > Marketing |
Datagebruik Orange Belgium stijgt door video (Emerce Nieuws) Branddirector Mariëtte Leenhouts weg bij VodafoneZiggo (Adformatie Nieuws) |
blog comments powered by Disqus |